Smluvní podmínky k poskytování webhostingových služeb
společností GZ COM s.r.o.,
IČ: 62740920, dále označena jako "poskytovatel", platné od 1.9.2005

1. Poskytovatel bude poskytovat zákazníkovi služby v oblasti webhostingu,
zejména zajistí pro zákazníka zřízení a provoz virtuálního serveru
na počítačové síti Internet a registraci a provoz domény.
Provozem virtuálního serveru se rozumí zajištění přenosu dat
po síti Internet pod protokolem TCP/IP a zřízení
a provoz sjednaného počtu e-mailových schránek.

2. Zákazník za služby poskytované poskytovatelem zaplatí sjednanou cenu
a dále poskytne poskytovateli potřebnou součinnost.

3. Poskytovatel zajistí pro zákazníka registraci doménového jména u subjektů
oprávněných doménové jméno poskytnout. Majitelem požadovaného doménového
jména klientem je poskytovatel a to až do ukončení smlouvy a vyrovnání
všech závazků ze strany klienta a právo k užívaní k doménového jména
registrovaného na žádost zákazníka je zákazník. Pro účely registrace
doménového jména je zákazník povinen předložit poskytovateli úplné a
pravdivé informace a za tyto informace uvedené v žádosti o registraci
domény zákazník odpovídá. Veškeré případné náklady spojené s registrací
doménového jména včetně registračních poplatků hradí zákazník.

4. Poskytovatel neodpovídá za porušení práv k ochranným známkám,
práv k obchodnímu jménu a jiných práv chráněných obecně závaznými
právními předpisy, kterého se dopustí zákazník užíváním názvu domény
nebo užíváním názvu adresáře, vystavenou prezentací, textem, obrazem
a pod, které jsou již chráněny jako obchodní jméno, jako ochranná známka
nebo jiným způsobem chráněny.

5. Poskytovatel zajistí nepřetržitý provoz domény zákazníka, tj. zajistí
přístup účastníků sítě Internet k www stránkám zákazníka, přístup zákazníka
k jeho e-mailovým schránkám a možnost aktualizovat obsah www stránek
prostřednictvím FTP.
6. Poskytovatel neodpovídá za závady a škody vzniklé v důsledku nesprávné
bsluhy správce systému zákazníka nebo v důsledku nedodržení bezpečnostních
standardů obvyklých při provozu Internetu. Poskytovatel neodpovídá za
přerušení poskytování služeb dle čl. I. této smlouvy v případě vyšší moci,
v případě poruchy na zařízení dodavatelů energií a služeb (el. energie,
telekomunikační spojení atd.) a v případě neoprávněného zásahu třetích osob
do provozu virtuálního serveru.

7. Poskytovatel je oprávněn krátkodobě přerušit provoz serveru, zejména
z důvodu nutných úprav a údržby těch částí systému, které přímo ovlivňují
poskytování služeb dle čl. I. této smlouvy. Je-li to možné, informuje
poskytovatel zákazníka o provádění uvedených činností či jiných činností
vedoucích k přerušení provozu serveru s dostatečným předstihem. Je-li provoz
serveru přerušen na déle než 1 den v důsledku závady zaviněné poskytovatelem,
snižuje se odměna poskytovatele o poměrnou část připadající na počet dní
v měsíci, po které nebyl server v provozu.

8. Cena za zajištění provozu virtuálního serveru se platí dle smluveného
platebního modelu buď čtvrtletně nebo půlročně nebo ročně dopředu.
Zákazník uhradí cenu převodem na účet poskytovatele, oproti vystaveným
zálohovým fakturám, znějícím na plnou částku ceny, přičemž první zálohová
faktura bude vystavena do 7 dnů od uzavření smlouvy (od objednávky učiněné
zákazníkem). Řádné účetní doklady budou vystaveny vždy po zaplacení
zálohové faktury.

9. Pro případ prodlení zákazníka s úhradou částek dle předchozího bodu
je zákazník povinen zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky
denně. Dnem splnění peněžního závazku je den odepsání částky z účtu plátce
ve prospěch poskytovatele při placení prostřednictvím banky nebo den,
kdy byla částka odpovídající ceně poskytovateli předána v případě plnění
v hotovosti. Je-li zákazník v prodlení s platbou ceny nebo její části déle
než 20 dní, je poskytovatel oprávněn ukončit provoz serveru a poskytování
souvisejících služeb a odstoupit od smlouvy.
10. Poskytovatel bude zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích
a skutečnostech, o nichž se dozví v souvislosti s poskytováním služeb
zákazníkovi, a jejichž prozrazení třetím osobám by mohlo zákazníkovi
způsobit škodu - zejména se poskytovatel zavazuje zachovávat mlčenlivost
o všech informacích týkajících se klientů zákazníka. Poskytovatel není
oprávněn zasahovat do obsahu dat vytvořených a uchovávaných zákazníkem
a nahlížet do elektronické pošty zákazníka. Ustanovení předchozích vět
se nevztahuje na případy, kdy má poskytovatel opačnou povinnost stanovenou
zákonem resp. kdy si informace vyžádají státní orgány oprávněné k tomu zákonem.
V případech nutných zásahů do dat zákazníka z důvodu technických a
softwarové údržby, je poskytovatel povinen provedení zásahu neprodleně
oznámit zákazníkovi.

11. Zákazník nebude server zatěžovat nefunkčními skripty či jinak bránit
funkcím serveru. Zákazník nebude provozovat skripty, které by mohly jakkoli
poškodit poskytovatele či třetí osobu. Poskytovatel je oprávněn přerušit
provoz takových skriptů a programů.

12. Zákazník odpovídá za informace a materiály, které uchovává, prezentuje
nebo přenáší prostřednictvím serveru. Zákazník nezneužije služby poskytovatele
k uchovávání, prezentaci nebo přenosům informací, které by ohrožovaly
bezpečnost státu, jiný veřejný zájem nebo by byly jinak v rozporu s obecně
závaznými právními předpisy. Zákazník se zavazuje, že prostřednictvím serveru
nebude prezentovat či šířit informace obsahující sexuální tematiku, násilí
v jakékoli podobě a jiné informace v rozporu s dobrými mravy.
Má-li zákazník v úmyslu provozovat na svém serveru stránky s erotickým obsahem,
je povinen tuto skutečnost oznámit neprodleně poskytovateli, neboť takový
provoz serveru se potom řídí zvláštními podmínkami,
které se stanou přílohou této smlouvy.

13. Zákazník není oprávněn prostřednictvím svého SMTP účtu provozovaného
v rámci provozu serveru rozesílat třetím stranám nevyžádané informace,
nevyžádanou hromadnou poštu ("spam") nebo provádět jinou činnost,
kterou by třetí strany jinak obtěžoval a narušoval jejich práva.

14. Poskytovatel je oprávněn přerušit provoz serveru nebo zastavit přístup
k SMTP účtu, poruší-li zákazník některé z ustanovení bodu 11 - 13, a nezdrží-li
se závadné činnosti do 3 dnů po obdržení písemné či ústní výzvy poskytovatele
na odstranění závadného stavu. Zákazník odpovídá za škodu vzniklou poskytovateli
i třetím osobám v důsledku porušení uvedených ustanovení.